Sötisar! :)


Idag hade vi besök av kycklingar på jobbet, de är så jäkla söta, jag vågade till och med hålla i en! :)

Bloggen har blivit lite lidande nu några dagar, men det har varit finväder och så har jag inte varit hemma så mycket, plus att jag inte har haft ork att blogga. Men jag ska bättra mig! ;)
Jobbade iaf 7-15 idag, imorgon blir det jobb 15.15-21.15. Gick så jäkla bra att jobba idag, var ju ett tag sen nu eftersom jag har varit sjuk och helt orkeslös i kroppen. Men med vårvädret så verkar min energi komma tillbaka, sakta men säkert! :) Men jag ska iaf ta det lugnt och inte jobba ihjäl mig, det har jag lovat Malin! :)

Nu ska jag ta och göra mig klar, ska hoppa in i duschen och sen ska nog vila en sväng med! ;) Sen ska jag och älsklingen gå till pappa och äta mat och umgås, trevligt! :)

Och förresten, jag blev så jäääkla glad igår, varför får ni kanske veta en annan gång! ;) Känner mig iaf jäkligt glad och lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0