Piggare :)

Tv-spelandet gjorde susen tror jag, jag mår mycket bättre idag faktiskt. Men ändå så blev jag skapligt less igår kväll när man får höra lite saker.. Så vi får se hur det blir med allt, är grymt tveksam till det här just nu!!

Jag sov hos Isabelle och Tobbe inatt, var mysigt, vi sov sked allihopa, haha! ;) Men nästa gång får du hålla händerna i styr Tobbe!! ;) Idag har jag och Isabelle bara legat på soffan och spelat tvspel och tagit det lugnt.. Vi klev ur soffan och klädde på oss typ halv fem eller nåt, latmaskar är vi! Men blir ju så när man är sjuk! :)

Vi gick iaf och käkade pizza på Aspendos och satt där och pratade massa skit, sen gick jag hem hit och de gick hem till sig igen. Nu sitter jag och pluggar lite. Går faktiskt ganska bra, det märks va, haha?! ;)

Ikväll ska jag träffa hjärtat, han jobbade tills kl åtta så får se om han kommer hit sen då eller om jag ska till honom..

Kina ringde för en stund sen med, hon sa att hon var skylldig mig sen jag var barnvakt åt goungarna hennes. Men det tyckte inte jag, men hon hade iaf bestämt att jag skulle med dem på badhuset imorgonbitti och sen skulle hon bjuda på thaimat, och det tackar man ju såklart inte nej till! :)

Aja, ska plugga vidare nu iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0