Ork = Noll!

Ja, som ni kanske fattar så har jag noll ork till att skriva i bloggen nuförtinden. Finns inget att skriva om, händer för tillfället inte allt för mycket. Den här veckan har jag iaf bott hos Isabelle, Tobbe är i Sthlm och jobbar och eftersom hon är sjuk så sov jag där, snäll som jag är! ;)

Men idag så tyckte hon att jag såg så uttråkad ut så hon ringde sin mamma och ska sova där inatt istället. Själv ska jag ta och klä på mig och sen ska jag gå till älsklingen och kika på hockey! :) HEJA DJURGÅRDEN!!! Dock tror jag att de åker på stryk ikväll med.. Men det är väl smällar man får ta, kommer ju ha bästa sällskapet iaf! :)

Nu vet ni att jag lever iaf! ;)

Ska göra mig klar och gå till hjärtat, som sagt, saknar honom! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0