:)

Kläderna kom igår, tokfint alltihopa! :) Men slänger upp bilder en annan gång, orkar inte ta massa fjortisbilder nu ju! ;)

Kom hem för lite drygt en timme sen, har varit hos älsklingen sen igårkväll. Dock blev Isabelle lite sur på mig, hon tyckte att jag var en jäkla toffel och en svikare för att jag hellre vill till honom än att sitta och spela tvspel och äta chips och dipp hela natten! ;) Sorry gumman, jag lovar att gottgöra dig på nåt vis, en krogrunda kanske! ;) ♥

Nu är jag som sagt hemma, sitter bara och lyssnar på musik och försöker ladda batterierna tills ungarna kommer, de ska sova hos mig inatt. Och jag som det känns just nu så kommer nog jag somna före dem, bra barnvakt lixom! ;)

Men älsklingen sa att jag fick ringa honom om de var för dryga, så får se om jag lyckas locka hit honom så jag kan sova och han kan underhålla dem, haha! ;)

Ska ta och koppla in tvspelet och spela lite nu tänkte jag, och så ska jag plocka undan lite prylar så de inte är och river i allt som ligger framme! :)


Hörs senare om jag lever!


Älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0