.

Jag tror seriöst att min kropp håller på att säga upp sig. Har ont i magen idag med, och klockan är bara strax efter 9... Plus att ryggen gör ont med, måste verkligen köpa mig en ny säng snart!!

Ska ta och hoppa in i duschen och göra mig klar, om ca en timme kommer pappa och Viktor och hämtar mig så ska vi åka till Bollnäs och hälsa på farmor och farfar och äta lite gomat och bara umgås! :)

Det är härligt väder idag iaf, solen skiner för fullt, fåglarna kvittrar och himlen är alldeles blå och fin, UNDERBART! :)


Jag är iaf på bra humör idag, kan nog vara för att jag vaknade med hjärtat här, bättre start på morgonen blir det inte! :)



I will wear whatever and blow whomever I want as long as I can breathe and kneel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0