BOM BOM ;)

Inte alls en bra dag idag. Mådde riktigt dåligt imorse, ville inte kliva upp och ville verkligen inte gå till jobbet. Tårarna bara sprutade.. Så ska det väl ändå inte behöva vara?! Men jag tog mig iaf till jobbet, och jobbade och slet.. Men mamma och Elisabeth tyckte jag skulle ringa bemanningen och säga att jag inte skulle jobba ikväll. Men ähh, det kan jag väl göra tänkte jag.. Men sen pratade jag med Malin och hon fick nog in lite vett i min skalle iaf, för det slutade med att jag ringde och sa att jag inte kunde jobba. Så jag är ledig ikväll och imorgon med, får se hur jag känner mig imorgon, skulle ringa igen sa Kicki om jag inte var piggare imorgon..

Igår var iaf en toppenkväll med underbara människor! Vi var hos Anneli och Mattias, Po's kompisar, vi grillade och hade trevligt. Sen blev det singstar med, jag sjöng dock inte, var ju nykter och tänkte på de andras öron! ;) Dock s förlorade Djurgården matchen igår, jäkla skit!!! Så nu står det 3-2 i matcher till äckel HV!

Skrattade iaf så man grät igår när vi lyssnade på en inspelning från en låt som Po och Mattias sjöng igår, jag säger bara BOM BOM, BOM BOM BOM. Haha ;)

Ska ta och vila lite, älsklingen slutar om ca en timme och då skulle han komma hit med bilen så ska jag skjutsa honom och några andra till deras jobbfest sen. :) Själv ska jag till mamma och äta mat med lite folk och sen ska jag till Malin en snabbis med hennes sommarschema! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli.S

Hej! Jag hittade din blogg =) Store kramen på sig & grattis till kommande samboliv.

2010-05-18 @ 23:04:25
URL: http://asoderlund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va roligt! :) Tack, men med tanke på hur dryg han kan vara så vet jag nog inte riktigt vad jag har gett mig in på! ;)

2010-05-19 @ 10:49:00
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0