Väntar..

Sitter och väntar på att Malin och co ska plocka upp mig så vi ska åka och vaccinera oss. Usch, jag gruvar mig inför det här! Sist jag var på sjukhuset och skulle lämna blodprov svimmade jag, bara tanken på att en annan männsika ska sticka en stor jävla nål i min arm får det att rysa i hela mig, jag känner lixom hur allt bara börjar snurra och ja, sen brukar jag vakna av att nån baddar mig i pannan! ;) Men idag hoppas jag att jag klarar mig utan att svimma iaf, jag måste skärpa till mig, jag som ska bli sjuksköterska och så! Jag vet egentligen inte vad det är som skrämmer mig, blodet är det ingen fara med, men jag antar att det är just att någon anna männsika har kontrollen och kan göra vad sjutton som faller denne in.. Hmm, jag får ta en funderare på det här och återkomma sen.

Hörs senare, om jag inte har blivit sjuk,  förlamad, dött eller liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0