Vaccin

Ja, provet behöver vi ju inte ens prata om! Men ändå gick det lite bättre än vad jag trodde att det skulle göra. SKönt med sista jäkla skoldagen idag! Ledig imorgon och ända fram tills tisdag, då börjar praktiken. Ska bli grymt roligt måste jag erkänna! :)

Nåt mindre roligt kommer hända idag, jag ska vaccinera mig mot svinis! Jag som hatar sprutor, kommer väl tuppa av när dom tar fram den där jäkla sprutan är jag rädd. Usch och fy! Men jag har Malin med mig så jag hoppas att vi överlever! ;)

Får se vad dagen har att erbjuda, blir nog ganska lugnt. Har lovat mamma att städa lite, så det läre jag väl göra. Får se vad man orkar göra efter sprutan.

Men nu ska jag iaf mysa under en filt och kika på lite film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0