Tadaa!

Ja, jag antar att ingen av er blev speciellt överraskad nu när jag är tillbaka här, dock under nytt namn. Men ja, här är jag iaf igen! :)

Tänkte att mitt nya liv, kräver en ny blogg! ;)

Idag har jag inte gjort många knop, det måste jag faktikst erkänna! Var i skolan 8-9, sen var det slut för idag. Jaha bara till att åka hem och plugga lite inför provet på torsdag. Sen har jag inte gjort så mycket, sov en sväng mitt på dagen med, alltid skönt!

Åkte ut till stugan och kikade lite, lika fint som vanligt där ute! Älskar verkligen att vara där ute:)

Nu har jag fått en lägenhet med :) Så jag flyttar i slutet av den här månaden eller i början av nästa, det ska bli så jäkla skönt att flytta, ingen höjdare att bo hos mamma måste jag säga. Ingen fel på mamma såklart, men har man väl bott hemifrån så vill man inte gärna bo hemma igen ;)

Aja, nu ska jag ta och packa väskan och gå och mysa :)

Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0