Shopping!

Nu har det varit lite dåligt med uppdatering ett par dagar. Har haft praktik och har inte varit hemma så mycket så det är därför :) Men jag lever iaf! ;)

Det är superkul på sjukhuset iaf, man lär sig väldigt mycket, plus att jag har den bästa handledaren så jag är supernöjd! :) Har fått prova på massa saker och varit med på nån undersökning, så det är bara roligt! Skulle lätt kunna tänka mig att kunna jobba på sjukhus! :)

Men nu ska jag ta och leta fram mitt presentkort på Hollywood och göra mig klar, Malin hämtar strax upp mig så blir det förhoppningsvis lite shopping! ;) Måste ju hitta nåt att ha på mig imorgon när det är fest! Ska bli väldigt roligt måste jag säga :D

Aja, hörs senare :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0