Måndag igen :)

Jaha, då var det en ny vecka. Skönt! Blir nog tyvärr inte så mycket uppdatering den här veckan då jag har fullt upp. Imorgon har jag praktik 13.30 -22.00, onsdag åker jag till Uppsala med klassen och så får jag nycklarna till min lägenhet! :D På torsdag och fredag är det praktik plus att jag flyttar massa saker. Lördag och söndag är jag ledig, men lördagkväll kommer nog spenderas med tjejerna, äta mat, titta på fim och prata massa, som vanligt! ;)

I fredags var jag på stan med Malin och hennes goungar. Hittade en svart klänning och ett linne, och en ny plånbok.

Var på bio i fredags med, på Twilight, den var så jävla bra! Skulle kunna kika på den igen nu med detsamma! :) Snyggingarna i filmen gör den ju inte sämre heller, ge mig en varulv nu! ;)

Klänningen hade jag på mig i lördags när det var rockfest i Bollnäs :) Rolig kväll med några stjärnor! :)

Gårdagen var väldigt lugn, sov bort halva dagen tror jag :P Åt gomat med mamma och Viktor med, sen gick jag och myste lite :)

Imorse ringde Malin och väckte mig kvart över 5, då var det bara att vakna till och kliva upp och göra sig redo för att åka och hämta upp henne och sen brassa till Bollnäs och praktiken :)

Praktiken var rolig idag, dock blev jag lite svimfärdig en sväng så jag fick så och lägga mig och dricka saft så jag fick tillbaka färgen i ansiktet ;) Sen gick dagen snabbt så det var skönt!

Fick sluta nästan en timme tidigare med för att vi var så duktiga, och det är ju alltid roligt:)

Men nu ska jag kika på Ullared och sen ska jag kanske iväg och mysa lite! :)


Bye!


Jag vill ha spänning, vart är den?!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Ja, jag vill oxå ha lite spänning i mitt överdrivet tråkiga liv :S

2009-11-23 @ 20:32:27
Postat av: Sofia

Haha, är det inte spännande att jobba hela tiden då? :p

2009-11-25 @ 22:19:38
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0