Fredagen den 13e..

Idag är fredagen den 13e.. Otäckt! Hoppas att man klarar sig utan olyckor och sånt bara :)

Jag måste ha tagit ut segern i förskott, idag har jag grymt ont i min stackars arm! :( Fick sms av Malin tidigare och sen ringde hos, hon hade knappt kunnat sova inatt för hon hade så ont i armen.. Men vi sa att vi får väl ta och bita i det sura äpplet och överleva den här jäkla smärtan helt enkelt!

Idag får vi se vad som händer, blir en lugn dag, orkar inte göra så mycket eftersom det gör ont i armen ;) Plus att det som sagt är fredagen den 13e idag, så jag vågar inte gå ut i onödan, om jag känner mig själv rätt så lyckas jag säkert ramla eller nåt sånt ;)

Nu ska jag mysa ner mig under en filt och kika klart på filmen jag började på igår iaf :)

Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0