Snö! :)

SNÖ! Inte en dag försent. Vitt och fint är det ute. Nu är jag hos Malin, vi ska snart åka till Agne och fixa lite med ett bord. Vi hörde precis att det var en långtradare som hade åkt av vägen vid rondellen vid ecenter. Det är riktigt halt ute, och spårigt på vägarna!

Nu är man färdig undersköterska med, härligt som bara den! Var tänkt att jag skulle till skolan idag och lyssna när Kommunal kom och pratade, men eftersom jag redan är medlem så kändes det ganska onödigt. Så jag satt i soffan och myste lite med po istället. Mycket bättre än skola måste jag säga! :) Snön gjorde det ju inte mer lockande till att gå utanför dörren heller. Det känns som om jag ger lite dubbla budskap över att snön har kommit :P Jag tycker verkligen att det är jättefint och mysigt med snö, om man kan sitta inne och mysa och inte behöva vara ute och frysa!

Senare ska jag och Linn åka ut till Mickis och träffa henne och Theo, har massa att ta igen, var jättelängesen jag träffade Mickis nu! :)

Aja, nu är det bara till att hoppa i kläderna och så ska vi bege oss ut i snöyran! :) Hörs senare!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0