Mc Ugly

Idag var det dags för operation igen. Riktigt roligt måste jag säga. Det var en åderbrocksoperation idag, där de tog bort åderna där det var brock. Såg lite läskigt ut när de drog ut dem, men det var väldigt häftigt med måste jag säga! :)

Vi fick stå alldeles bredvid kirurgen, synd bara att det varken var en Mc Steamy eller en Mc Dreamy som opererade. Den här kirurgen får heta Mc Ugly! ;)

Dagen har bara varit lugn sen. Har inte gjort många knop, mår inte alls bra idag så det är skönt att bara ta det lugnt ibland.

Det var tänkt att jag skulle med Malin och kika när Ellie hade lucia, men jag råkade somna och vaknade strax efter klockan två så jag hann inte.

Nu väntar jag på att mamma ska ringa så vi kan åka och handla. Sen ska jag hem en sväng igen och senare blir det nog lite mys hoppas jag! :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0