Kolor och mys

Nu har jag precis kommit hem från po. Ska diska och plocka undan lite innan pappa och Petra kommer hit och fikar och hjälper mig sätta upp lite hyllor och sånt på väggarna. Kommer bli mycket finare här hemma då! :)

Igår blev det en heldag hemma, jag klev inte ur sängen förän strax före klockan två. Det var så himla kallt så hade ingen lust att kliva upp, låg och kikade på film istället. Runt halv tre kom Alex hit och vi gjorde massa julgodis. Så nu är hela kylen fylld med kolor och rocky road såklart! ;) Sen åt vi lite ost och kex och bara myste. Sen kände vi båda två att vi var sugna på Kinamat, sagt och gjort. Vi åkte dit och åt, supergott! Men vi fick vänta nästan en timme på att maten skulle komma, så det var lite tjatigt.

Efter det åkte jag till po och myste.

Idag var det tänkt att jag skulle ha åkt till Valbo med Malin och Hjalle, men Hjalle har gjort illa ryggen så han har väldigt ont, stackarn! =(

Idag är det BARA -11 grader ute, igår var det -24.... Men det är väldigt fint med all snö och när solen sken tidigare.

Aja, nu ska jag ta tag i hemmet så det blir fint!

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0