Julklappsshopping

Nu har jag ladat hemma igen. ÄNTLIGEN! Gud vilken lång dag det har varit..

Dagen började tidigt, klockan sex med andra ord. Hade tur att få skjuts till jobbet iaf :) Jobbade 7-15, och hade riktigt roligt. Måste vara för att jag jobbade med Anfal, som vanligt när vi jobbar skrattar vi hela dagen lång, härligt! :)

Efter jobbet gick jag till pappa och hämtade bilen för att sen åka till Valbo och handla julklappar. Det var inte alls mycket folk på IKEA, kändes nästan som om jag kommit dit efter att de stängt.. Men väl inne på Valbo Köpcentrum så var det mycket folk. Jag fick iaf alla julklappar inhandlade, så det är skönt! :)

Nu ska jag krypa ner bredvid po under täcket och kika på film. Imorgon så firar jag jul med mamma och alla på hennes sida, så det blir nog inte mycket till uppdatering imorgon, men ni överlever väl ändå hoppas jag! ;)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0