Julgodis

Hmm, blir tyvärr inget mys ikväll. Tråkigt! Men får ta igen det i helgen istället hoppas jag :)

Var iväg och handlade med mamma för ett tag sen, både hon och jag var ra flummiga så det är ett under att vi ens hittade det vi skulle ha! Jag glömde dock att köpa marshmallows, så det gjorde jag efter att jag skjutsat mamma till Magnus.

Nu är jag hemma, har ätit lite och tänkte alldeles strax ta tag i disken. Sen blir det till att plugga på det sista inför provet, men det går fort, är bara en bild jag behöver lära mig så kan jag det sen. Jag ska ta och göra lite julgodis med tror jag. Jag har iaf köpt saker till det, och det är ett väldigt enkelt recept. Slänger upp recept och bilder sen om jag lyckas bra med dem ;)

Aja, disken kallar, hörs senare! :)

Bye! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0